daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
gembira masa itu^^
Monday, May 30, 2011 | 6:58 PM | 0Comment

Assalamualaikum ..

tadi tengahari aku , zunah dan omek pegi tempat cikgu rasmawati "cigu rasek" kawen .
kami p sana nek kereta bapak si zunah
TERIMA KASIH PACIK!
huh ! yg ak bodo tu kenapa laa aku nda ambil gambar cikgu .
haha sott kan . tp ada juak pix kami sama cikgu .
whaa cantek ehh cikgu macam anak murid nya jugak .
HA HA HA 

pix ni tym mau balek sua . pix c zuna teda pulak . 
ada lah tp nda taw mana suda . haha

time kami makan2 tuh . be tembung pulak sama si mitt . hee
then cigu pggl kami gmbr sma2 . photogrape ny yg snap .
uu masok la muka kmi dlm album kawin nya tu ! haha
lepas mkn , duduk2 kjp dtg cigu kimri n cigu rozita .

haha takot trus si omek ! kan cigu rozita guru disiplin .
neok la tu rambut nya be warna . tp dk kentara pulak d pix tu . 
time kami mau balek suda . aku juak yg tegur cigu rozita .
aku:cikgu balek dulu kami :)
cikgu rozita:eyaeya !(muka ceria)
drg c omek n zuna ?? ketakutan . jln sak drg . hahaha 
lepas balek . kami p bndr . maw p ruma c fyfy .
lepak jap . hoho 


nampak suda mukak si fyfy ! bkn dy mw tu dya d gambar .
d facebook nya pun dta tutup2 laik muka nya . hehe




http://www.emocutez.com
OK THATS ALL:)
thanks for reading ...