daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
hari ini dan tadi hari itu
Tuesday, May 24, 2011 | 3:53 PM | 0Comment

haha bahasa tuh salah2 lg bah . anu td d sekolah .. aku ok jak . sma kwn2 . dan mghadapi peperiksaan sains kertas 1 dan 2 . huu masi dak puas hati dgn jwpan ku tu . 
maw lebi 20kali aku cek . haha . maybe lah . drg cap senang betol . bole lah . math kertas 1 ku dpt 13/40 . pandai kan aku ? maka plg bodok . haha . 
http://www.emocutez.com
mati lah aku nanti ambil report card ! aku harap ok jak bah . 
kalau TIDAK OK . maybe ..

*HANDPHONE KENA TAHAN SAMPAI EXAM SEMESTER2
*ENDA BOLE UN9
*kena ceramah free


sudah pasti aku nda maw ! hee aku nda maw lg peristiwa itu berlaku mcm tahun lalu .
kesian boi friend kesayangan aku nda d contact HAHA . 
hurm subjek yg aku ok jwb pai , sns , samaa ... ekonomi asas ? 
maybe sejarah .. bole la . teda keyakinan diri oo . ish ish ..

AKU PANDAI  tapi pemalas
http://www.emocutez.comhehaa !