daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
seronok !
Saturday, May 28, 2011 | 9:02 PM | 0Comment

Assalamualaikum semua :)

hee best nya tadi pagi . kaka lela bawa aku dan sis ku pi jalan2 d bandar .
first kami p promenede . dia mau kerja dulu sekejap .
bilang nya pigi lah dulu jln2 d eastren .
tp aku nda maw . takut aku bah jln sma adq ku .
kalau ada kaka ku si mahira bole lah .
cuz aku mau ada org jaga aku . aku nda maw jaga org . haha

jadi kami ikut lah p studio kak lela .
pening aku naek lif . besa lah ank kampungan kan .
haha . best ehh studio nya .
mcm2 alat peralatan seni . wow wow !

sementara kak lela bwt kerja nya , aku mengambur . 
haha busann kan . time kak lela kuar jap . 
aku sempat laik bka facebook ku kjp . miahaha 


ini lah kak lela . the head of my piece of art . kami member nya :D
(muka seram cuz aku snap scara mengajut.hihi)

ni naa eh kerja ku . hehe abis tuh serbuk kilat aku hambur . 
tengok tuh lantai nya !
kotor kan . kerja ku la tuh . haha nda ba . mmg bgtu . hehe

ee jelek bah camera handphone ku . 1.3 mega jak . hihi



hee dtg !@#$% ku bwt kerja begini 
http://www.emocutez.com
lepas tuh p makan pizza . then jalan2 round bdr pastu pastu balek lah ! hee