daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
aku nda pandai be gayak
Saturday, June 4, 2011 | 10:51 PM | 0Comment

Assalamualaikum kawan kawan ..
haha mcm budak budak la pulak .

hm aku kan sebenarnya bukan nya pandai be gayak(be fesyen)
sekarang kan byk sua fesyen2 tudung ni .
sukak la jugak dgn fesyen ni .
tapi TAKUT utk mencuba .

hehe kaka aku sak tuh yg pandai .
kdg2 dia jugak yg ajar aku mcm mana maw be gayak ni .
haha . aku ni kan simple2 jak org nya . hehe^^

semenjak aku buad blog ni .
byk juak ak nmpk cewek2 pakai tdung .
cantek2 semua nya !

but kita be tudung ni kerana Allah jugak kan .
hehehe oloo ceramah lagi !
aku try style2 tudung ni pelan2 jak .

http://www.emocutez.com
ok lah mau tidur suda ni .
selamat malam anda anda semua :)