daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
kurang ajar kah aku?
Wednesday, June 1, 2011 | 8:44 PM | 0Comment

hm aku heran . asal ada tetamu dtg rumah ku mesti bapa' marah marah aku .
d teriak2 nya lah . ada sak dak kena bah .
kering aku d buad nya begitu depan makcik pakcik ku T.T

tadi makcik dan pakcik aku dtg .
bapak suh buad air panas .
aku mau buad tus pakcik tu cakap :
dak payalah.kenyang jugak.

bhaa ok . nda paya . hoho
time tu aku men lappy .
tus bapak marah aku suh buad tu air panas .
jadi aku buad la dgn kekeringan tuh .


then sukak tul cakap2 aku depan org yg aku ini kuat bukak facebuuuuuuuuuuuuuuuuk jak .
padahal kaka ku tuh ! ndak d ckp . urgh dk kaa pili kasih !
http://www.emocutez.com
astagfilullah ! sbr ea sbr !

NASIB BAIK SAYA SAAAABAR !