daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
mencari atau menunggu pengganti nya ?
Friday, June 24, 2011 | 7:31 PM | 0Comment

assalamualaikum selamat !

aku masi berfikir mau cari atau tunggu penggantinya .
kalau aku nda dpt penggantinya comform aku nda akan lupakan dia .
of coz lah buad aku rindu sama dia .

org ckp "rindu separuh mati" .
haha . pegal aku kalau dgr lagu2 korea ni !
sebab kan lagu drg sama apa yg aku alami . hehe
bole laa sikit2 .

hurm . kalau bole pengganti nya tu ..
MINAT KOREA !!!
haha ada jugak kwn ku mau be togeh pasal korea ni .
tp mcm teda ba laki minat korea ni T.T

hushh panas nya . blackout ruma ni .
out lu mau p outin sama mamak .
babai !

COWA COWA MAX♥


Tumblr_lgq5vnevt81qh82leo1_500_large