daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
sangat happy lah
Saturday, June 4, 2011 | 4:08 PM | 0Comment

alow kawan kawan !

aku happy hari ni sebab ..
AKU DAPAT ONLINE!
hee kesian kan . selama ni adik ku yang selalu main lappy .
hm nasib baik lah dia tidur . hoho

penat suda aku ehh aku tukang2 ni blog .
cek sana sini toturial . hehe
sebenarnya aku nda la juak happy btul .

sebab kan facebook account ku 0 noti .
cuma friend request and message jak belambak . haha
dengan semangat nya aku first aku buka fb .
noti ku ada 40 lebi jak .
rupanya si MYUMIE SHUSHI habis habisan like semua komen .
haha nda la juak semua . ish2 ..
kebosanan kali dia tu ! hoho

baru tuh si boifriend pokai terus . haha !
org mau transfer pun malu2 bah .
mcm jak nda biasa . hahaha

semalam p kenduri d ruma nenek ku .
wow ! sedap2 semua makanan nya .
tp aku dak puas hati ! 
ada tu budak kecil+nakal balek2 dia kacau aku ..
http://www.emocutez.com

asal aku mau makan ada sak air tumpah !
ayoyo habis basah baju ku . tp sikit jak . hihi
mama nya mau suapkan dia makanan tp dia nda mau .
dia mau aku suapkan dia ! ish2 ..
baru tuh sukak berebut mainan . haha
seram aku neok . pandai menggigit o !

http://www.emocutez.com
baru time tu aku suap si maisara jugak .
naa 3org suda share 1 sudu . haha .
tu la aku dak puas hati sebab nda menikmati makanan tu dgn secukupnya !
tapi aku nda benci ba sama kau budak nakal .
nasib kau cute :)

uu mck kesayangan ku bah jugak yg masak . hoho