daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
si ulat jadi beku
Sunday, June 5, 2011 | 9:09 PM | 0Comment

assalamualaikum !
hm mlm ne mau cerita "si ulat jadi beku" .
semalam tuh aku mau makan jambu .
aku amek la sua kan buah tu .

aku heran . apa benda panjang2 melekat d buah tu .
so aku mau kasi cabut laa .
maybe tangkai2 kaa apa kaa ..

sekalinya aku sentuh rupanya ULAT SUDAH BEKU !
be teriak aku satu dapur tu .
eee geli nya aku !!!



sda aku buang tu ulat .
potong2 suda buah tu rupanya banyak lagi ulat dlm nya !
jd separuh sak aku mkn ..hehe

then separuh yg be ulat tu aku kasi masok balek dlm peti sejuk .
jadi lah macam ni .

tengok bawah ....

http://www.emocutez.com
hehe tapi sedap oo ! 
tapi aku dak makan ulat yah ! haha