daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
aku menangis
Sunday, July 3, 2011 | 9:58 PM | 0Comment

urgh ! sedih nya .. mengalir airmata aku .
sebab tengok drama korea 49DAYS .
ending nya begitu menyedihkan ! ayoyo .

nda sgka jugak aku bole menangis yah .. HAHA
best bah cerita nya . dekat ending2 bawo aku tengok .
sebab bpk slalu boking remot .

best nya maen game ANGRY BIRD !
sebenarnya changa yg promot ni game .
trus aku install . nda un9 pun bole maen .
itu yang best !

http://www.emocutez.comtp bikin pegal jugak !
babi babi nya susa mau mati . haha . mcm BABI jugak bah ! 
hahaha mmg plaknya babi .

humm jam11 mak balek dari kk .
ngee aku mau pelok2 ala bahh . rindunyaa .
maklumlaa adek kesayangan !

rindu jugak sama mamak and bapak T.T
begini rupanya rasanya teda org kesayangan di sisi . sehh
kalau ada t ckp bikin stres lagik . hoho

hee best nya hujan .. rahmat Allah :)

Tumblr_lke7pvapn01qclq0eo1_500_large

COWA COWA MAX♥