daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
bole kah aku !
Thursday, July 7, 2011 | 8:45 PM | 0Comment

assalamualaikum :)

bulan dpn exam suda . byk mau di study .
apa lagi math T.T lemah betul baa .
suda tau lemah nda jugak mau study .

kdg2 ak nda focus dlm kelas .
aku byk main . byk menghayal . byk be bual .
urgh ! kalau nda be bual pun trus aku mengantok ..
bunyi jak lonceng , baru la mata ku segar !
ayoyo knpa lah ..

dlm kelas sejarah tadi teda cikgu masuk .
ada pulak si zati nyanyi kan aku and si ain lagu sedih2 ?
haha te masok jugak nama si !@#$%^& tuh .

haha . yg ada buad aku tmbah ketawa ada la .
si ain feeling pulak dia . hehe 
mmg kwn ku memahami bah :)

hm aku mau jugak study until lah aku bls SEMUA jasa parents ku !

10085746325d398b87_large