daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
oh tidak kering nya !
Saturday, July 16, 2011 | 11:45 PM | 0Comment

assalamualaikum :)
berdiri nya saya di sini karena tiada kerusi ..
haha duduk bah dpn lappy ni . hehe !

OH TIDAK KERING NYA !!!
haha . slogan ini tercipta dari kisah ku ketika ku berada di hospital .
aku mak and adik p hospital cek telinga aku .
bilang doktor cina tu "!@#$%^&*()_+!@#$%^&*()_"
hahaha . biarlah rahsia :p

then mau pigi ambil ubat d farmasi .
d panggil sua numbe ku "00014.counter4" .

doktor : blablablablabla ....
aku : (uh?apa dya ckp ni?oo maybe dya tnya apa aku saket) SAKET TELINGA !
doktor : blablablablabla ....
aku : saket telinga ?
doktor : blablablablabla ? cubak tengok numbe .
then aku bagi 
doktor : madiha ka nama mu ?
aku : uh ? eya ! madiha !

ya allah ! rupanya dya tnya nama ku T.T
mmg pekak oo aku ni . adedeh cian nya aku ..
nda pa ! aku kasi abis t tuh ubat nya !
SAYA JANJI ! ceh ..

Tumblr_lnkviilxhz1qck9r0o1_400_large