daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
pada malam ahad :)
Saturday, July 9, 2011 | 11:52 PM | 0Comment

assalamualaikum .

hari ni aku mengalirkan air mata lagi
http://www.emocutez.com
sebab ..
tengok cerita BOYS OVER FLOWER !
sudah tengok tp tengok lagi . miahaha .

betapa sweeeet nya gu jun pyo sama geum jan di .
ayoyo jeles aiii . haha 
hum mengantuk bah aku ni .
tp aku sanggup korban kan mata ku yang besar ni sebab mau un9 .

haha . t minggu sekolah nda bole on suda .
hujung minggu jak . tu pun kalau mak bagi .
mak stay d ranggu . 
sebab mau tulunk memasak .
kami2 ni anak dara nda maw tulunk . huahua .

aku harap esok aku HAPPY HAPPY HAPPY with family !
aku nda mau kesunyian lagi . 


Tumblr_lm008ltkqh1qezpdwo1_500_large