daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
penad but menyeronokkan
Saturday, September 24, 2011 | 8:29 PM | 0Comment

assalamualaikum you guys !

baru lah aku dapat menghabiskan masa depan lappy buruk ni HAHA
hush aku punya lah penad hari ni
sebab :
 p pesta ria di sekolah 
 be karaoke d ruma si omek 
 balek jalan kaki dari tg batu keramat p taman ria6 

tapi kan punya la syok d sekola
ada jugak aku snap pix pix kami
but memory card handycam sot sot :(
best jugak be karaoke d ruma si omek with her mummy
haha spoting gilaa 

then . my mr bean teman kan aku p balek
hoho betapa baek nya dya sama aku
tp betapa jahat nya aku sama dya 
haha ^^ werkk
bikin pegal juak tu manusia
membuli jak >< nge !

Tumblr_lrvt7qfusq1qe2q6uo1_500_large