daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
tiada akal kah ?
Thursday, November 10, 2011 | 7:08 PM | 0Comment

Tumblr_lqjjj7z0oe1qzpp8po1_500_large
tadi petang aku online , 
nda tau alien dari planet mana bikin aku naik hangin . buad kali pertama masi boleh tahan . sekalinya kali kedua . no way la ! mcm gini ba story nya , aku uplod pix ku sama angah d Facebook . tetiba pulak ni lelaki tiada adab mengomen "WTF" . adakah anda faham apakah maksud nya ? mcty la paham kan ? suda lah nama pacebook nya sok sok korea . hahahaha ! aku nda layan dan langsung ku block :) di situ angin ku masi okey lagi.

then , si zunah minta uplodkan gambar dorang . so aku uplod la gmbr dorang . ada lagi 1 babun mengomen "trep cute semuanya" . tus aku bls "JADI KENAPA LA?" , bla bla bla . aku rep lagi "mcm jak dya nsem!" terus ku block :) haha go to hell la sapa yg kuat mengutuk tu . diri sendiri nda perfect ckp2 org ! tuu org dak belajar Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan kali . maybe dpt G ! begok =='