daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
ayam o ayam
Friday, December 30, 2011 | 12:06 AM | 0Comment

Tumblr_lw7q2e01xh1r8q9xro1_1280_large
hi , Assalamualaikum ! 
mcm biasa , aku suka un9 tengah malam . tenang sikit tanpa bebelan . hahah , okey first of all , aku nda pandai memasak . grr masak nasi , air , telur dadar , telur mata lembu bole laa . hahah . disebabkan aku and elder sis kusyuk neok Tentang Dhia , terlupa pula mau buat plan mau masak apa . sab mak kerja petang dan balek malam . pulang suda bapak dari masjid , kami belum lagi buad apa-apa . last2 bapak yang rendam tu ayam . kahkahkah :D so kami buad plan , sis ku masak sayur and aku goreng ayam . jam9 malam baru kami makan . hahaha . ayamnya beku bah , itu yg bikin lama . nden , mak cakap ayam goreng ku tawar T.T berlaa bagus tu ada , dpd nda da ? haha tapi abis oo ayam yang aku goreng tu . sayur yang sis ku masak seja nda habis . hah hah hah :p