daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
boring lah
Monday, December 5, 2011 | 3:01 PM | 0Comment


Assalamualaikum , 
eh kau nda boring kah ? aku tersangat lah boring . semalam aku un9 sampai jam 2pagi sab aku men chating sama si coki2 and si amzah . merepek ja kami , cerita mati semuanya . haha , dan aku bangun pagi jam 11.59 am . hahaha , suda jugak semalam aku vacum ruma . then aku makan cupcake 2ketul ja . malas aku makan nasi , sab dak da lauk . hoho ! oh ya , aku terlupa mau curhat sama Alonk . grr malu bah xD tapi aku mesti luahkan jugak perasaan ku ni . aku ni kan sukak simpan rahsia . hee tapi diri sendiri juga rugikan kalau nda share sama kawan . I mean kawan yg boleh tolong kita lah :) mau text si along pun te agak2 . patut kaa dak patut yaa ? huaa I dunno lah ==' dan aku ta sabar mau p holiday sama family . ngee bila la jugak ni ?!! harap2 p kehel . Angah pun p kehel , best nya ! klu nda pun p mana2 lah , asalkan aku dpt bergumbira sama family ku , amin :))