daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
cerita untok hari ini
Thursday, December 29, 2011 | 1:33 PM | 0Comment

Assalamualaikum and holla !
macam biasa lah , pagi2 mak kasi bangun *aku plg last bangun jam9 . aku , mom , dad , si ndut and lil sis pergi jalan except my elder sis . jadiii kami pun menuju ke bandar pergi urus surat menyurat si ndut . dia kan mau masok sekolah konben tahun depan ting1 . urgh menyusahkan betol la dya ni . nden dad suru aku pegi copy surat menyurat tu . aku tiada mood sebab hidung ku te sumbat . disebabkan nda bole derhaka aku p sak laa . lepas habis p copy semua tu masoklah dlm kreta . tiba2 aku ternampak si amzah maw p wisma persekutuan . aku pun nda taw apa dia buat situ . hahah , nden p sekolah aku daftar si ndut d sana .. disebabkan durang lama betul beurusan , kami p jalan2 seja lah :D lepas habis semua tu kami isi perut di restoran Keningau . lastly , tukar baju sekolah . sebab besar betul . si ndut pula skritnya telampau kecil . besar jugak bontot nya bah . hahahaha :DD okey thanks for reading_cerita mati ♥ my lil sis