daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
terasa rindu mau buka buku :')
Saturday, December 24, 2011 | 11:46 PM | 0Comment

Black-books-fashion-girl-glasses-favim.com-121576_large_large
Assalamualaikum !
lagi 1minggu ni mau sekolah . nda sabar mau buka buku and study :D yalah tahun 2011 ni mungkin tahun yang terakhir aku menimba ilmu dalam alam persekolahan . so jgn sia-sia kan pula . then SPM seja lah penyelamat kita sama ada kita bole berjaya atau tidak . kan kan ? aku harap aku dapat mulakan azam baru dengan sebaik-baiknya . kadang-kadang aku kesian tengok mak bapak aku . betungkus lumus diorang besarkan kami adek beradek T.T aku harap aku dapat balas jasa baik budi dorang selama ni pada aku . amin :)