daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
bad news
Sunday, January 15, 2012 | 3:53 PM | 0Comment

Tumblr_lts42gfvcy1qe49wpo1_500_large
Assalamualaikum . yeah i feel so sad right now ..
ceritanya bermula tadi pagi . aku bangun jam 8.54 am , barusan pula bangun awal pagi sab aku tehidu mak goreng jemput2 . hehe :D keluar dari bilik terus p cuci muka then duduk sebelah mak untuk breakfest . aku , mak dan bapak bual2 . dorang yang laen masi tidur . tiba2 ada orang call bapak . agak lama lah perbualan dorang tu . tiba-tiba bapak cap "innalillahh" . huh ? dlm fikiran ku siapa yang meninggal dunia ? macam2 aku fikir . lepas habis suda bapak be call , tus bapak cap girlfriend si padil (my cuzzy) dan adik perempuannya suda meninggal dunia akibat kebakaran di rumahnya tadi subuh . ya Allah , terkejut nya aku .. dak sangka2 kaka tu suda pegi . aku rasa takut , ajal kita datang bila2 masa seja . sempat ka lagi kita utk bertaubat ?? huh .. mungkin berita ni satu pengajaran buad semua orang . selagi ada waktu , selagi itu lah kita kena dekatkan diri pada Allah . 
p/s : semoga roh kaka nowet dan adiknya ditempatkan di tempat orang yang beriman . amin , al-Fatihah ..