daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
tolol punya penolong
Tuesday, January 10, 2012 | 2:10 PM | 0Comment

Beast5_large
holla and Assalamualaikum ,
apa kahbar ? jawab jak la ba :P haha . ou yah ! tadi kan tadi kan , cigu Armiati kami punya guru kelas masok kelas kami . sebelum mengajar , dia mau urus dulu urang yang mau bayar yuran . then , dy suh kami buad tu pemahaman . so aku mau buad lah . tiba-tiba cigu tu marah (marah sikit-sikit) , dia minta kertas senarai nama kelas kami . tapi nda da urang menjawab . dia sangka kertas tu suda hilang . baru aku prasan yang kertas tu sama aku ! huaa , sorry cigu . aku nda focuz suda apa yang cigu cakap tym aku menulis . batcat durang soma sama aku sab durang yang kena marah . haha sorry genk :D

nilai pengajaran : kita hendaklah tumpukan perhatian semasa di dalam kelas :)