daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
ouh not again !
Wednesday, February 1, 2012 | 9:44 PM | 0Comment

Tumblr_lxl1onipgw1qj5x3wo1_1280_large
Assalamualaikum ..
mood saya sekarang sangat mengantuk . sab tadi petang pi bandar wif kaka and mama . balek rumah terus buad kerja rumah . masih belum siap lagi ni T.T hm , btw semalam syok nya aku tidur sama my Olen . tiba-tiba ada orang call . haiya ! first , jam 11.30pm si itu call lagi sampai jam 12am . huh , terpaksa juak aku jawab . then mau lelapkan mata sudah , ada lagi unknown people call . huahh stress nya aku . baru mamai-mamai laik tu . terpaksa lah aku angkat , first blur-blur . then baru aku tau siapa dia . terus tuh , tiba-tiba lah pulak dia tanya :
him : kau single kan ?
aku : eya . SPM kan dak bole couple2x . haha
him : bole ka isi borang ? blablabla *lupa suda aku apa dia cakap :D
aku : ouhh okey lah aku mengantuk .
huahua , gila nya .. kering aku ehh ==' dia tu abang angkat si Omek . hari tu kami lepak sesama Omek , bf Omek , dua orang lagi tu aku nda kenal dan dia . aku kan nda biasa begaul sama lelaki (face to face) . aku diam seja dan sumbat earing phone dalam telinga DAN dengar lagu kuad-kuad (kering) . HAHA batcad nya aku sama si Omek tym tu . tapi sekarang nda sua lah :D uky itu jak lah saya mau contineuu buad homework . byebye !