daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
itu ini lalalala
Sunday, March 11, 2012 | 4:04 PM | 0Comment

Smile_block_b_by_jinscloud-d4qv4so_large

nali nali nalinaa . ceh ceh ! haha .
haih boring aku hari ni . nothing to do -.- yang ada unline sejaaaa . hush , cuak la kan aku ikud camping di Kem Tiku . mesti gempak tu ! aii jealous nih sama diorang . hehe :D 

hmph , tadi tym makan sama family , mak cakap aku ada boifriend di facebook . IM SINGLE OKEY KEY , haha ! mak ni sembarang sak ==' aku belum jumpa lagi *depan mata* lelaki yang baik hati :/ sab aku jarang keluar rumah . huahua :D 

Tumblr_lymbiouebv1qzh5sno1_500_large

kalau di efbee tu aku nda percaya 100% . mana lah tau dia tu talam dua muka , hewhew . so dont trust anyone hokayy . kalau memang kau kenal dari dulu nda papa lah . sebenarnya aku pernah jugak couple sama urang yang belum aku kenal . harharhar tu lah jerak suda ni ! isss kenapa lah aku cakap pasal benda ni . MEREPEK punya topik ! kbaii *malu tapi dipost jugak!*