daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
mau ikud jugak :/
Thursday, March 8, 2012 | 9:23 PM | 0Comment

Assalamualaikum ,
waii risaunya aku ni kalau mak dak bagi aku ikud camping di Kem Tiku ! tadi petang si Alonk mau cakap sama mak . dia telefon lah , mau pujuk la kunun . haha , aku nda berani mau tanya :/ sebelum si Alonk call , mak tanya aku pasal tuition math . aku cakap aku nda mau sab dalam tuition tu semuanya budak cina . aiii mana aku mau ! sendiri2 la aku tuu . terus mak marah (marah betul oo) . mak cakap pasal kawin lagi tu ! *diceramah . paling lah aku nda suka dicakap pasal itu . macam mendoakan sak ba >:( nauzubillaminzalik ! hush , esok la si Alonk call lagi . suda lah camping nya tu ari sabtu ! aiyaa wish me good luck k :'(