daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
sedih lah sangat
Saturday, March 10, 2012 | 11:56 AM | 0Comment

Assalamualaikum , 
woh mata ku sekarang macam mata amoy-amoy suda . HAHA sab kan semalam aku tidur dengan air mata . sekarang pun langit menangis *hujan . hehe ! tadi kemarin aku p bandar sab ada taklimat di KRM pasal perkemahan . disebabkan aku belum confirm lagi oleh mak , aku belum lagi packing apa-apa . grr so aku minta pendapat Abg Aji , dia bilang penting tuu berkat dari ibu . kalau ndak , macam-macam bole jadi . so , just let it be lah :D

chalonk , chakak , chabunk , changa , chadek
WE ARE CHA CHA CHA ! haha 

piwwit ! couple ba dorang :D

mengambur di Fanika :D

saye and Changa sygss <3

Chalonk sygs and saye <3


Paman and Joan cumill :)

happy aku sama diorang :)

lepas habis taklimat , kami p beli barang terus pegi ABC . si Paman spend ! hoho . tym tu pening suda kepala ku pikir pasal mak . balek seja di ruma , makan mandi apa semua tu , aku duk seblah mak . cerita-cerita pasal Ombak Rindu lah kunun . HAHA oke laa mood nya tym tu . tapi tym tu ada kak ku . dak jadi lah mau cakap nanti menyampok lagi dya tu ==' so , tym mak besiap2 mau kerja baru aku tanya . 

haku : mak , bole ka madiha minta kebenaran ?
mak : apa lagi ?? (agak mengencang)
haku : ya atau tidak sak aa . bole ka esok aku ikud camping di Kem Tiku ? 
mak : potpetpotpetpotpet
haku : mau kasi naik markah kokum :/
mak : potpetpotpetpotpet

oke k ! malas suda aku mau balas hujahan nya tu . terus keluar dari bilik amek henpon dengar lagu kuat2 dan buat nota sejarah , muka tutup pakai tuala . *supaya nda sakit hati . HAHA ! tujuan ku disana memang utk kebaikan . bukan ada maksud lain-lain pun . lagipun aku sama si Chabunk , Chalonk and Changa jugak . huhh .. menangis aku wohh T.T lepas habis buat nota , p sembahyang then tidur . pening kepala ku tym tu . 

esok paginnya jam7 Abg Aji mcg and call . aku nda reply mcg nya dan aku nda answer call nya . dia mau antar aku p KRM pagi tu , sab teda orang hantar aku kan . lepas tu si Alonk lagi call . aku cap laa aku nda dibagi oleh mak . nangis jugak dia :') apa lagi aku pun ikut sama . HAHA , but its okey lah . hope kamu enjoy disana kay :) 
sesungguhnya berkat seorang ibu tu penting . THINK POSSITIVE MADIHA :')