daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
semua batcat semua batcat
Friday, March 16, 2012 | 11:30 AM | 0Comment

Tumblr_m0iblt1jd81rqfrqwo1_r1_500_large 

Assalamualaikum dan selamat lah tengahari ,
first of all aku sudah kenyang makan roti canai yang mak tapaukan tadi . kemungkinan besar aku tidak akan makan tengahari lagi . harhar :D semua batcat semua batcat . yah betol ! semua orang dirumah ku ni batcat tingu aku un9 24jam depan lappy *kecuali anak-anak kucingku lah . hewhew , aku pun sendiri batcat . balek2 la aku on FACEBOOK . nda pernah aku sentuh itu buku . aii na , bagus mak kasi putus wayerless wifi di rumah ni ba . so , aku nda bole suda un9 . harhar , lagi lah semalam aku batcat . si weirdoooooo tu call aku tengah malam . baru tuh cerita mati semuanya . harhar sorry to say la :P ok bai .