daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
sot bah :/
Thursday, March 1, 2012 | 7:14 PM | 0Comment

3067770329_1_3_6qgbekkp_large
Assalamualaikum ,
yeah betul saya datang lagi untuk mengemukan laporan saya pada hari ni . ceh ceh ! haha . fyi , kami sambut hari Guru Penyayang di sekolah tadi pagi . awal pagi cigu di depan pagar sekolah sambut kedatangan kami . neh disayang jugak rupanya oleh cigu . tym balek pun macam gituu , aku salam cigu perempuan sak lah . paling aku sayangg cigu Armiati , cigu Lee Pui Yuh and ustazah :) dalam kelas sua , cigu cap "minggu depan ujian suda kan?" . terus aku tengok si Kakak .

haku : nia..minggu depan ujian sua kita ?
si kakak : iya . hahaha
haku : apa ?!!! oh my God dak da aku belajar ! mati laa !!


oh tidak , memang teda aku belajar . tinggal berapa hari sak ni ???? aiyaa soalan bonus lagi aku tanya . harharhar :D 
_TammaT_