daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
kalau sudah sahabat selalu mengena :')
Sunday, April 15, 2012 | 9:04 PM | 0Comment

-chalonk saya cangah<3
Assalamualaikum !
aku ann sangatlah gumbira dan sedikit sedih . sikit jak ah ?? hewhew . aku , chalonk and changa khaan ada suka sama laki nih . calonk suka laki tuh , cangah suka laki tuh dan aku pun suka laki tuh . tapi bukan lelaki yang sama okayy . tetapi hasil daripada plan kami .. kami kecewa . ohnoo ! tapi kesannya nda lah terok sangat sampai frust menonggeng . miahaha , the important is kami sudah tau yang durang tuh tak suka sama kami . so , terimalah hakikat wahai gadis . perjalanan masih panjang lagi untuk diterokai *formal oh xD haha . nda apalah , the important is kami 3urang saling sayang menyayang . ceh ceh ! haha ya baa sahabat dunia akhirat suda kami ni . biarpun aku nda satu kelas dengan dowrang :') okay dadaaa ! thanks for reading !