daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
come onlah exam . HAHA
Thursday, May 10, 2012 | 8:57 PM | 0Comment

si Kawang buadkan , aku la tuh :D
Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh !
jawab tuh salam , okey bagus . tadi kemarin aku tidur 4jam jak . ndalah terok sangat . dlm kajian saintifik yang terkini , manusia hanya perlu tidur 4-5jam sehari aje . tapi memang mengantuk lah sapa-sapa yang dak biasa tidur kejap tu . hehe , mau baca buku awal pagi pun nda sanggup . lepas jawab paper PJK yang TIDAK PENTING tu , aku tidur dlm masa setengah jam :D bukan aku taw apa-apa tu PJK . sukan2 ni ? haihhh tak kuasa haku . hewhew . oyah sebab aku tidur 4jam jak . sab aku online la . apa lagi , masak aku study :D tidak mungkin ! ba sekarang aku belum lagi buad revision science . hohow ! babye :)