daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
i want i want
Tuesday, May 1, 2012 | 8:11 PM | 0Comment

Assalamualaikum , ambek mu mata juling . HAHA
heyy kawan . tadikan mengalir airmata ku , sab aku sakit perut ni . sakit yg teramat ! pastuh buka efbee langsung sihat ba bilang ! haha ! tp sakit la jugak ni sikit2 :D but nvm . hewhew . pastu pastuh tedetik dihati ini ingin bertanya dgn ibunda . aku cap ::

shaya : mami, bole ka pas SPM aku masok kelas melukis :')
ibunda : aik buad apa ?
syaya : minat ba aku mak . yah ?
ibunda : aii dimana kelas melukisnya tu ?
shaya : nda tau . dimana-mana sak la . menyesal aku dak amek subjek psv SPM :/
ibunda : kenapa dak ambek ?
shaya : takut nanti dak boley cover subjek laen T,T

tammat . haha itu la tu , aku mau melukis cam pemandangan guna wana air tu . haissh tapi aku dak pandai :/ aku pandai yg besa2 sak . kalau bole aku mau jadi pro . harhar :)