daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
its about the kuad membebel
Sunday, May 20, 2012 | 12:25 PM | 0Comment


my sis and me <3
teddy bear kesayangan kakak ku dia kasi tinggal ! haha :D
Assalamualaikum ,
yer yer sendiri-sendiri aku d rumah . yang lain jalan , tapi petang ni aku jalan jugak ! haha entry ni buad kakak ku yang kuad membebel tu :D dia p matrix d labuan . satu hari aku nangis sab dakda suda kawan ku di rumah . asal on jak cita korea aku sangka dia ada disitu T.T biarpun dulu selalu begaduh mcm anjing sama kucing tapi sayang jugak rupanya aku sama dia . HAHAHAHA . mak pun cam sedih . yalaa , dia suda p negeri orang , urus diri sendiri di sana . ada buah mangga , teingat mak sama dia . sab dia kan hantu mangga . hahahaha , dia sak tu makan . aku kurang suka suda . sama jugak cam adek kecik ku tuh rindu jugak sama dia . hehe . apa-apa pun take care di sana aa kurus . hahaha :')