daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
trauma harijadi
Friday, May 4, 2012 | 4:19 PM | 0Comment

baju biru : apa sak kau buad tu ??
baju hitam : kira duid la ba kak , kami kan mau menang !
baju kuning : -lapar- HAHA
#TAPI KALAH JUGAK :D (TYM KEM PERMATA ELIT)
Assalamualaikum ,
yayah mau 3jam aku membalas post happy birtday orang d wall ku , hehe ! thanks a lot okay kepada yang sudah wish tuh . lagi laa semalam ! sedap2 urang tidur tus ada orang call nyanyikan aku lagu happy bufday tu . biarpun ada sumbang2 sikit ba okay la tu . daripada aku dicubit . awal-awal pagi kena cubit suda . itu pun aku betapok lagi , hewhew . lepas subjek Geo aku tingu si aynn kena antam suda ole durang . apa lagi aku lari lah dari kelas turun p bawah . beww seramnya ! semua durang mencari aku . tym cigu dtg baru aku masok :D alhamdulillah aku nda kena amukan tepung+telur+air . aku urang petama keluar dari pagar sekolah . HAHA , tapi kena jaga2 jugak isnin nanti . jerak suda tahun lalu aku kena . yayayaya happy2 sak aku sambut buffday , EXAM JANGAN DILUPA . ba bye :)