daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
aku pun tak tahu lah
Sunday, June 3, 2012 | 9:51 PM | 0Comment

Tumblr_m5005ooint1qb30uro1_500_large
hye kawan-kawan ,
harap-harap you allz orait-orait saja lah ya ? OH MY BI . hahaha ! tadi kann aku call kak ku , macam biasa cerita pasal korea . sama pasal cowo-cowo ensom di sana . dia cakap nanti dia carikkan aku satu . opss salah niat suda kak ku ni ! hehe , main-main jak bah :p itu kalau aku sama kak ku . kalau mak ku sama dia , cerita pasal DUIT ! wohoho sedapnyaa dia mintak duit sama mak . aku ni kesian pun mau duit bah , ellehh ! okey tu jak bye kawan .