daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
cepat sembuh madiha :(
Sunday, September 30, 2012 | 5:27 PM | 0Comment

Tumblr_mak9clcdhh1rbxgtno1_500_large
Assalamualaikum .
suda 2hari aku sakit . tapi demam ni sekejap sak la tapi punyalah sengsara . lepas pegi hospital , doktor bagi ubat , baru timbul demam ku ni . tadi pagi mau brekfest terus macam mau pitam . baru tu tiada orang , mak bpk adik kecik pegi kampung . adik lagi satu masi tidur dlm bilik . mau ambek ubat pun dak larat . peww lainnya aku rasaa , matciam mau mati sak . tapi aku lawan sak terus pegi baring di katil mak . baru lega sikit . kucingku pun ikut aku pengsan disebelah ku . hahaha , tapi aku rasa macam sihat suda ba . hehew Alhamdulillah :D