daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
perkembangan?
Monday, October 22, 2012 | 8:57 PM | 0Comment

385744_420143191336216_72671631_n_large
Assalamualaikum pals !
lega sikit sudah ni, baru jak habis buat karangan BM yg panjang lebar tu. cari point di Google pun bikin fening. nasib baiklah siap jugak. hari rabu ni ambek report card suda. na na naaa confirm la kena ceramah lagi ni. haha sokayy lah :3 kawan cakap aku dapat numbe10? syukurlah jugaak, hehew. semalam jam 1setengah baru aku tidur. sebab aku texting dengan kakak. diceramah aku pasal SPM. haha dia suruh sembahyang, baca alQuran, minta maaf sama parents, cikgu dan kengkawan. orang yang selalu kutuk aku tuu belum lagi dia minta maaf sama aku. haha ditunggu ba bilang. lantak dia lah, kan kan? plankuu nanti kalau kakak balek Tawau, aku mau dia ajar aku BI. paling lemah akuu. grammatical ku ERROR. hahaha kesiankan aku TT. kboi :*