daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
bapak sudah makan ka belum?
Tuesday, December 18, 2012 | 1:28 PM | 0Comment

Tumblr_mf6lhkyyht1rkvcsyo1_500_large

Assalamualaikum,
bestnya harini, sebab harini nda panas tapi hujan. syukurr, nikmat Allah ann. niway kali ni mau cerita pasal bapak ku. kejadian ni berlaku 2hari yang lepas. biasalah bangun pagi, bersihkan dapur bla bla bla dan masak nasi. aku biasanya nda memasak kalau makku tiada. hehew, tapi kesian pulak bapak baru balek kerja nda makan. so, aku masakkan la sayur dan telur dadar. hahaha (malas aku rendam ikan). sayur tu tinggal sikit, jadi aku masak saklah. kebetulan tym tu aku nda lapar. lepas tuu, aku panggil bapak pegi makan. terus bapak ckp sudah dia makan pastu tidur. dalam hatiku kan. "mesti begini, kalau aku sudah masak mesti dak dimakan --'" sabar sajalah, haha. lepas setengah jam, dia bangun pegi makan. perghh licin tu meja tiada yang tinggal. hahaha bapak ni lapar balek ka? ish ish ish :D lega hati I.