daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
cerita yang membosankan. JANGAN BACA!
Thursday, December 27, 2012 | 9:28 PM | 0Comment


Heyy Assalamualaikum!
kemarin line macam vavon. Alhamdulillah hari ni line macam kucing *meow meow haha. kerja ku cuti ni makan, tidur, onlinee, tengok tv saja. tapi solat la jugak, hehew. banyak drama korea best-best cuti ni! adaa The Great Seer, The King Of Drama, My Daughter The Flower, Scent of Women dan variety yang lain. lepas habis SPM, sekali jak aku outing dengan kawan-kawan. hahaha, terokkan? nvm nvm. yang doodle tu aku yang buat tym boring. masih belum siap lagi. haha malas :p

niway, aku kan ada kawan baru. si B.MO, haha. she is my cat. satu hari mesti aku pelok dia, sebab comey betul T.T gendut lagi tu. tapi Olen still in my heart lah :') haishh laparnya aku sekarang ni. mknn apa lah mamak bawa nanti ni yah. btw, aku saaangat rindukan dia, dia ialah CRUSH ku semanjak dari sekolah rendah lagi, haha. lama kan kan? tapi aku nda berharap sangat. tengok dari jauh sajaa, hehe! dia selalu tengok aku tapi aku nda pernah tengok dia. ohh kejamnya dunia! haha main-main ok? hehe :)