daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
my plan during this holiday :)
Thursday, December 6, 2012 | 10:58 PM | 0Comment

Assalamualaikum,
at last, budak SPM Ekonomi dah freedom. kesian kami paling terakhir. jangan happy sangat kalau sudah freedom. aku kena plan apa yang aku akan buat cuti 3bulan ni. aha! supayaaa takkan jadi gila sebab boring. haha, plan aku ni haaa.


1. Belajar memasak dengan mak xD

Tumblr_megt8qh02o1qciidho1_500_large

hahahaha malunya saya :3 kan aku busy belajar jadi tiada masa mau tolong mak di dapur (mau kena tendang ni) haha joke :p adalah aku tolong. cuma sikit2 saja. aku berkurung dalam bilik belajar tu jak. ok aku akan belajar memasak. etc masak lauk, cake, kuih dan macam-macam lagi lah. masakan mak aku kan sedap, mestilah aku belajar dengan dia. untuk keluarga di masa depan jugak khaaaaan. haha --' 



2. Drawing or make some art <3

51c054c2f76511e1b17a22000a1cdd10_7_large

eh? pelik ni. haha fyi, aku kan memang minat seni. tapi aku takda amek seni dalam SPM. menyesaaaal! aku mau sediakan buku special sikit. aku lukis sajalah apa yang aku fikir. tapi kalau aku melukis ni mesti ada mood. kalau tym aku marah memang hancur tu buku. hahaha kena yang mood tenang punyalah.

3. Watching Running Man!

432265_305116999594108_1474794642_n_large

yeyeaaah, perkataan ni lah yang pertama aku luahkan selepas kertas SPM ekonomi asas ku diambil oleh cikgu. aku cakap "YEAH BOLEH SUDA TENGOK RUNNING MAN!" . variety ni lah satu-satunya boleh buat aku ketawa sampai gila :D tapi ni untuk masa aku rehat lepas habis semua kerja. tapi sebenarnya bukan ini saja. ada lagi drama korea yang lain, kikiki.

4. Hangout with family&friends :))

Tumblr_lsq9kufmn41r1vqy1o1_1280_large

ini harus! aku plan aku mau buka 'cinema' di ruma dengan kawan-kawanku. haha, macam party la. tapi bukan party clubbing2 keh? tengok wayang sambil makan-makan tym parents aku tiada. tau la jugakkan kawanku ni semuanya macam 'pontianak' kalau sudah berkumpul. cant wait ><

5. Tawakkal ;)
Tumblr_m0kgy4hoyo1qibmrmo1_500_large

dalam banyak2 plan aku ni, satu benda ni yang paling penting. kita mestilah solat kan? tawakkal dengan Allah semoga dapat result yang cemerlang . tym SPM habis habisan solat hajat la apa la. lepas freedom? ditinggal sudah solat wajib! nonono, kita perlukan Allah sepanjang hidup kita tak kira senang atau susah. sebab Allah berkuasa atas tiap-tiap sesuatu :) semoga aku dapat penuhkan masa dengan aktiviti yang berfaedah. bukan be dating saja. opss saya tiada kekasih dan saya tak berminat buat masa sekarang. hehew okey thats all, thanks for reading!