daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
2013 bambong
Wednesday, January 2, 2013 | 4:29 PM | 0Comment

293580_481490871893175_654270953_n_large

Assalamualaikum, happy new year to all my readers :)
mula tahun ni aku tiada apa-apa semangat pun. sebab aku nda sekolah sudah, haaa bestnyaa. niway bapakku suruh aku KERJA. dia suruh aku tolong pakcik bejualan di gerai nasi lemak dekat rumahku. berat juga rasanya, haha. aku ni kan nda pandai ber-comunicate sama orang lain. haishhh malu bah, takut lagi tu. jualannya tu pagi jak, jam10 habis sudah. masih lagi fikir2 ni. bagus jugak aku kerja, dapat upah loo, haha. bilang bapak daripada kerja d bandar mau makeup2 lagi. haha aku nda la sampai be makeup over betul ya :p k aa bye!