daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
busted
Sunday, January 20, 2013 | 12:44 AM | 0Comment

Assalamualaikum kalau tak jawab dosa. kalau jawab sayangs :D

480727_453301798063910_561900528_n_large
gambaq ni tiada kaitan pun dengan entry ni. haha
hookay malam ni aku mau cerita pasal kejadian semalam. terasa rajin pula sebab mata fresh sebab tetidur dari asar sampai maghrib tadi. apa ndanya, aku menunggu si Ala bertanding mewarna di EP td pagi selama 2JAM SETENGAH. sampai tapak kaki sakit sakit suda --'

okey back to our story. malam tu macam jam10 begitu. tym tu semua orang sudah tidur, tapi aku sahaja yang belum. tym tu aku baca Kisah 25Rasul d hpku. anda boleh laa download apss itu yer. sangat best! and then tiba-tiba aku tedengar sesuatu telanggar. "paaaaaaaaaack! tenong tenong tenong (bunyi kereta)" bunyinya macam dekat dengan rumahku. tapi aku biarkan jak, haha. seram nih! jadi aku pun sambung saja membaca.

tiba-tiba lagi ada orang call bapak. bapak answer lah call tu. orang tu suruh pegi depan rumah. aku fikir mungkin ada kawannya mau berurusan. jadi aku pun cepat2 pegi bilik mak.
aku : mak, ada mamak dengar bunyi mcm kereta belanggar ka tadi?
mamak: ahh? tiada lah.
aku: ada baa, kuat lagi tu.
mamak: >mamai<

jadi aku mau balik pegi bilik. tapi aku tengok diluar keluar semua jiran. rupanya ada kemalangan! kereta tu langgar kereta bapakku sampai tesorong ke depan. sampai telanggar tong sampah tu. lepas tuh orang yang melanggar tu sepasang kekasih. what the hell are they doing in the car together at that night?! bilang cousinku dorang BUAT PROJEK. hahahaha, dia mengaku juga tu couplenya. tapi keretanya habis hancurr. nasib kereta vigo bapak tu kebal. haha, cuma flatnya la tepelanting sudah. 

tediam baa perempuan tu. pucat sudah kali. hahaha, lepas dorang bla teda ucap minta maaf lagi tu. heyyy, sudah la malam tu jumaat. ntah apa laa dorang buat tu. memalukan --'
sebenarnya benda ni bagi aku pengajaran juga. 
kalau kita buat maksiat memang kena bala Allah. nauzubillah!