daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
semua benda kena fikir :(
Thursday, January 3, 2013 | 8:22 PM | 0Comment

Tumblr_mfr4lijrdr1qz4d4bo1_500_large

Assalamualaikum.
kepalaku sedang pening memikirkan semua benda. mau sambung belajar kat mana, nanti mau kerja ka tak? STPM tu susah sangat sampai mau matikah? dan macam2 benda lagi aku fikir. niatku lepas dapat result SPM mmg mau study lagi. dan ada niat mau ambil form6. tapi byk orang ckp STPM tu exam paling susah dalam asia. omo! sangat mempengaruhi akuu. haissh sampai nda boleh fikir sudah. mau juga aku jumpa Cigu Rasek tanya dia pasal ni.

and then pasal kerja. kan bapak ku suruh kerja di gerai pakcik. ndatau laa kenapa aku masih tidak menjejakkan kaki di tanah gerainya tu, haha. maybe sebab aku lambat bangun pagi? hehew, jualannya start jam 6pagi, jam 5.30pagi sampai sudah. bukan jauhpun. mungkin beberapa langkah saja, haha. so aku ambil keputusan mau kerja start minggu depan :)

~Ya Allah permudahkan lah segala urusanku :'(