daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
tension
Monday, January 14, 2013 | 1:44 PM | 0Comment

Tumblr_mdhdvnbxtw1rhumx1o1_500_large

hai.
aku d rumah ni macam mau gila sudah. first disuruh kerja. lepas tuh disuruh kerja d ruma jak lagi. haiyaaa! maybe sebab sekarang d pertengahan bulan suda, haha. jadi alang-alang bulan depan start kerja dengan si nia di kedai bunga (kalau boleh). stress aku, aku minta uruskan ndamau. nanti membebel lagi susah mau solat la, bla bla bla BLA BLA! penat sudah aku dengar --' tadi disebabkan neskafe nda habis, panjang lebar suda kena bebel. YA ALLAH! apa lagi, sumbat earing phone dalam eardrum. 

hari tu aku mau beli pin upu pun nda dibagi. hurghh! conclusionnya AKU DIKONGKONG