daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
SO SAD :'(
Wednesday, February 27, 2013 | 11:51 AM | 0Comment

haii, mood hari ni sedih :(

Tumblr_miuhmqnxl01rh1wv4o1_500_large

tadi pagi jam8, adik tiba-tiba kasih bangun. 
munirah : Ea! si tutut meninggal!
aku : apaaa? manada haiwan meninggal! manusia jak baaa (marah+sedih+mamai)

hahaha, ya Allah terus sebak hatiku. baru ja kemarin main-main dengan dia. suda la gemuuk nda juga kuat mengacau. tecengang aku nampak dia tebaring disitu dengan si Bmo. tiada juga luka, cuma tecirit sedikit. kerusi disitu tehambur sudaa, mesti dia kena gaduh oleh mamak kucing tu! geramnyaaa, kesian Tutut :'( tadi aku menangis si Ala nampak.
aku : alaa, Ea nangis..
Ala : kenapa??
aku : sebab si Tutut..
Ala : kejap, mau ambik tisu. kenapa aku ndak menangis? hahaha
aku : hahaha sot!

alolo budak ni pandai pujuk orang haa. padahal dia sakit asma tuu sampai nda pegi sekolah. aku pula yang sentimental, haha. kalau kakak tau mesti dia sedih jugak ni. semoga roh Tutut bersemadi dengan aman, hehehehe :')