daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
all about bmo ssi :)
Saturday, March 30, 2013 | 1:24 AM | 0Comment

haii Assalamualaikum,
aku mau cerita bah, seriously aku memang saaaaayang sangat dengan binatang peliharaanku sekarang. dia ialaahhh Bmo si kucing. aku selalu panggil dya "bmo ssiii" macam sound orang korea tu. hahaha melekat sudah kan --' tiap malam mesti tidur dengan dia atas katilku. then kalau sudah jam10, mula sudah dia datang kasi bangun aku. dia ada 3step!

1. dya manja-manja d kaki ku. lama-lama digigit! 
2. dya cium-cium mukaku dengan suara gete'nya tu *tutup muka pakai selimut.
3. dya urut-urut badanku guna kukunya yang tajam tu! *tetap jugak tidur mati woyy HAHA

jam 11am baru aku bangun xD aku nampak tetidur sudah dia di bawah lantai. hahahaha macam begitu laa dia selalu. tym dia tidur aku pula yang mengacau, muehehe. tiap petang aku mesti bawa dia pegi keluar rumah. bersiar-siar lah kunun ambek freshh air, haha! 



ndutkan? but the truth is she is not. hahaha, saranghae bmo sssii :*