daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
dup dap dup dap jantungku!
Tuesday, March 12, 2013 | 4:38 PM | 0Comment

Tumblr_mjj6kor5bp1r5ssfbo1_400_large

Assalamualaikum dan Hye Hye,
Ya Allah kenapa hari ni macam lembek ja aku bah, macam tiada semangat. mungkin sebab aku tau hari ni memang tiada apa-apa yang akan berlaku, muehehe. saya mahu sketchbook sayaaaa, lama sudah nda menconteng di buku tu sebab sama si Chalonk. well well dalam hati rasa seram sejuk juga ni. sebab tinggal SATU MINGGU LAGI RESULT SPM AKAN KELUAR D: 

mak tanya, ada mimpi apa-apa ka? HAHA ada yah, banyak kali. aku mimpi kami semua jawab tu paper SPM balek. seramnyaa mimpi tu! haihh aku tauu tu mimpi bukan boleh jadi kenyataan, hahaha gila kaa. mimpi yang baik tu dari Allah dan mimpi yang buruk tu dari??? syaitoooonn, haha. buat masa ni banyakkan berdoa sajalah. kalau mau solat hajat lebih afdal jugak, hehe. sekali doakan kepada negeriku yang tercinta ni Sabah daripada diambil oleh penceroboh sulu tu :)