daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
fening fening
Sunday, March 24, 2013 | 1:51 PM | 0Comment

Assalamualaikum hoi hoi!
aku sudah ambik result SPM. tapi yang malangnya tu aku dak dapat jumpa kawan-kawan. malam sebelum hari tu aku sedia suda semuanya. termasuklah baju tudungs dengan camera untuk shooting dengan dorang, haha. tapi aku dak pegi :( disebabkan bapak dak dapat hantar aku pegi sekolah. punyalah aku mogok *merajuk. haihh sedihnya. hahaha tapi sekarang okey sudah la. jadi terpaksa lah aku pegi sekolah untuk hari kedua sorang sorang! >:( 

hmm kecewa ba aku ni dengan resultku. tym trial aku dapat 4A. so mungkin SPM boleh dapat 5A. tapi.. 3A jak aku dapat D: SYUKUR jugaklah C+ ku satu jak iaitu BI, hahaha. I cant believe that I've got my math and eko B+. muehehe semuanya ada hikmah kan kan. syukuuurraaan Alhamdulillah :)

Tumblr_m7kewfagl41qezf5jo1_500_large

jadi sekarang aku tengah busy meng' apply semua benda termasuklah maktab IPTA dan lain-lain. aku mau beli pin upu jugak ni tapi ntah bila. hahaha padahal mak dak suruh tu --' aku ada niat mau masuk f6 jugak ni kunun. hmmp semoga Allah mempermudahkan urusan ku. amin amin :)