daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
Iam sorry UiTM
Tuesday, May 21, 2013 | 2:58 PM | 0Comment

haii Assalamualaikum..
Ya Allah stressnya aku dengan netbook 1Malaysia ni. baru boleh acces internet. taubat aku! hmmpp aku tolak tawaran UiTM. eh bukan, aku dak mau pegi mendaftar tanggal 2Jun ni. hahaha sebab mak dak sedap hati aku pegi sana. ngam-ngam lagi aku ndak suka menjahit untuk fesyen-fesyen ni. I suka melukis jeww okayy. sho aku buat keputusan mau sambung belajar di ting6 SmkT saja. biarpun orang nampak low tapi kualitinya bagus jugak. lagipun aku ambik subjek yang aku suka. macam sejarah dan geografi. dan aku perlu usaha untuk sukakan subjek baru macam pengajian am dan sastera --' haha
 
 
semalam bingung betul aku fikir pasal UiTM yah. tanpa lengahkan masa, aku call Cikgu Rasek. dia cikgu kauseling di St Ursula. dia macam galakkan aku masuk f6 daripada diploma sebab diploma lambat mau ambik ijazah. lagipun kerjaya dalam bidang fesyen dak banyak. kalau aku memang betul2 minat InsyaAllah boleh. TAPI TIDAK OKAYY. hahaha sorry haunted UiTM Kampus Seri Iskandar Perak xD