daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
funny
Thursday, June 20, 2013 | 7:06 PM | 0Comment

haii.
tadi di sekolah Canga tidur lagi dalam kelas tym P.A. hahaha bukan apa. dia sakit perut bak dicucuk pisau. kesian kan? so I let her sleep. harituh dia mengadu mengantuk tym kelas P.A juga. jadi aku cubit2 dan tumbuk2 pahanya. masih lagi mengantuk dia cakap. last2 aku tampar belakangnya kuat2 baru dia tebangun. haha! semua orang di belakang tekejut. jangan jak dorang pikir aku ni abuse kawan. hahaha.

macam begitulah kami. kalau salah satu dpd kami mengantuk, mesti bagi bangun. tapi Canga nda perna lagi kasi bangun aku begitu, haha. si Ipin jak yang bagi bangun aku tym aku tetidur duduk tym kelas sastera.
http://matcuoi.com

Not Only Photos Set8