daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
yey sekolah..
Sunday, June 9, 2013 | 9:48 PM | 0Comment

haiii.
macam dak percaya aku esok sekolah sudah. Alhamdulillah assignment sudah siap. tadi si nia call, suaranya macam teresak-esak. dia cakap assignment nya kena koyak. ntah siapa yang buat. nanti esok dia bagitau. how poor she is :/ sho aku buatkan jak la dia assignment tu. aku ubah2 ja, bukan susah pun. cuma belum dibinding. aku tebuk jak dan ikat pakai reben. hahaha, itu jak yang aku mampu tolong. hehe, ba aku mau tidur awal. 3minggu lalu, jam3 baru aku tidur disebabkan asyik dengan kdrama, movie, Running Man and stuff. ngehehe sekarang tara boleh sudah maa. tapi aku tetap mau tengok The Moon That Embrace The Sun xp esok mau ganti puasa, haihh ngok kan. ada cuti 3minggu dak mau puasa. silly --'
http://matcuoi.com