daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
another responsibility.
Friday, July 5, 2013 | 6:21 PM | 0Comment

hello Assalamualaikum!
aku mau cerita pasal kejadian di sekolah. biasalah awal pagi di sekolah singgah kejap di kelas Si Jan Di. then borak sana borak sini. Si Ahcai dengan Canga selalu berdebat. pasal Lady Gaga lah. haihh fanatic betul Si Ahcai tu dengan Lady Gaga. kami panggil dya "Unicorn" sebab dia minat dengan binatang yang tidak wujud tu, haha. dorang genk Si Lalat panggil aku Chucky. first dorang cakap aku macam Barbie. tapi barbie penjahatnya tu. mbahaha Si Lalat la ni punya pasal, aduuu.

Untitled

niwayy kemarin kami turun petang sebab ada kokum untuk pelantikan jawatan baru. Alhamdulillah aku dengan kawan lain dapat Pengakap. hooreyy, aku dengan Canga kan kelana, waiss :p so lepas pelantikan pengerusi dengan timbalan, setiausaha lagi. tiba-tiba Si Pong (ketua kelas) cadangkan namaku. wainaa tiba-tiba lagi tu ndak bagitahu orang. tekejut beruk ba aku. nasib juga banyak orang sokong. kalau ndak kering aku weyy. haha, itu lah tambahan tanggungjawabku di sekolah tu. dan nasib la juga Didak dengan Zunah jadi bendahari. ada juga kawan ku kan. tapi yang aku disappointed tu Canga dak dapat jawatan. kan dia kelana jugak. tapi apa kan dayaa, tidak apa lah. syukur sangat2 sekarang aku selesa sudah dengan kawan-kawan baru di kelas :)

esok ada program 1000 langkah di peringkat daerah. Thank God lah bejalan jak. kalau belari ndak aku mau. haha.
http://matcuoi.com