daisy
disclaimer





chatbox



Template were made by flwsdaisy. Image was taken from transparent and tutorial from wanaseoby.xoxo
boring story.
Thursday, August 22, 2013 | 10:07 PM | 0Comment

Assalamualaikumm,
KWEJK.pl - Najlepszy zbiór obrazków z Internetu!
he is Ryan NigaHiga, japanese, funny and handsomeeeeeeeee >.<
heyy tadi Canga dak datang sekolah lagi. she is sick again :/ nasiblah ada Nia temankan aku duduk sebelah. ketawa terus jak aku tengok gelagatnya tu, haha. tadi pagi ada sesi photoshoot di sekolah. wahh bukan macam model tu yah. untuk gambar passport, haha. harap2 aku dak pasang muka awkward bah, haishh. 

anywayy tadi aku mengadu dengan mak pasal kerabunan mataku ni. aku start rabun tym baru masuk sekolah. sudahlah rabun, duduk belakang lagi. sepatutnya di depan, tapi Canga mau di belakang atas sebab tertentu. jadi Canga lah jadi timbalanku. kadang-kadang aku pakai glasses Si Nia. barulah aku nampak memek muka cikgu yang sebenar xD

mak cakap aku rabun mungkin sebab hadap lappy telampau lama, memang betul pun. lepas SPM, tengok movie d laptop gelap-gelap. ambek kau mata sudah rabun -.- jadi kan jadi kan, aku sekarang tunggu kena sponser glasses oleh my parents jak ni, hahaha :p siapa laa lagi sponser ku selain dorang kan. mmehewwwwwwwwwwwwwwwwwwww *brofist
http://matcuoi.com